Informacje (i zdjęcia / wideo) przesyłamy w formie załączników na adres e-mail administratora p. Izabeli Burdziąg: adpsp2opole@gmail.com
Tekst:
- Informacje powinny być napisane przy użyciu programu Office WORD® lub podobnego edytora.
- Nie formatujemy tekstu (!) tzn. żadnych pogrubień, podkreśleń, itp.
- Przed przesłaniem należy poprawnie zredagować i sprawdzić tekst pod kątem błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i stylistycznych (pod każdą informacją będzie widniało nazwisko opracowującego dany tekst - domyślnie będzie to osoba przesyłająca dane informacje).
Zdjęcia:
- Samodzielnie wybieramy zdjęcia (!) najlepiej nie przekraczając liczby 15. Powinny one być w dobrej jakości, różniące się od siebie i w orientacji poziomej.
- Zdjęcia powinny być ponumerowane w kolejności tak jak mają być dodane.
Wideo:
- Nagrany film powinien być w dobrej jakości zarówno wizualnej jak i dźwiękowej, wysłany w jednym pliku.
1. Każda nowa informacja będzie zamieszczona na górze zakładki aktualności klas I - III, klas IV - VIII lub sport dla danego miesiąca po czym, po otworzeniu kolejnego miesiąca, informacja ta zostanie umieszczona chronologicznie, w zależności kiedy dane wydarzenie miało miejsce.
2. Proszę koniecznie zamieszczać w tekście datę, kiedy dane wydarzenie miało miejsce.
3. Proszę pod tekstem umieścić informację kto ją opracował, kto był opiekunem i kto robił zdjęcia / wideo.
4. Administrator strony zastrzega sobie prawo do edycji zamieszczanych informacji celem dopasowania do ogólnego formatu strony.
Informacje powinny być przesłane najpóźniej do 2 tygodni po danym wydarzeniu!