Wycieczka do Pokrzywnej

W dniach 15 – 17 czerwca klasy VIa i VIb wraz z Paniami: Agnieszką Melnarowicz, Bogusławą Westenholz, Urszulą Łukawską, Katarzyną Urodą i Panem Adrianem Lewandowskim wybrały się na wycieczką do Pokrzywnej.

Gdy przyjechaliśmy pogoda nie sprzyjała, ale nie przeszkodziło nam to w zwiedzaniu zaginionego miasta Rosenau. Świetnie się bawiliśmy w strasznej sztolni złota, w kinie 7D oraz w parku żywiołów i wody. Po obiadokolacji klasa VIb zrobiła niespodziankę urodzinową swojej koleżance. Był tort ze świeczkami i chóralnie odśpiewane „Sto Lat”. Następnie była dyskoteka, ale do końca została tylko najwytrwalsze osoby.

Drugiego dnia po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Czech. Spacerowaliśmy po malowniczych krajobrazach w uzdrowisku Priessnitz w miasteczku Jesenik. Następnie zwiedzaliśmy przepiękną jaskinię na Pomezii (na pograniczu), w której nacieki, stalaktyty i stalagmity utworzyły przepiękne rzeźby jak na przykład wikinga w kajaku. Wracając z Czech w sklepie przy granicy zaopatrzyliśmy się w czeskie smakołyki. Gdy przyjechaliśmy zjedliśmy zamówioną pizzę, a potem graliśmy w piłkę nożną. Wieczorem zjedliśmy pyszne kiełbaski z grilla i udaliśmy się do pokoi, żeby oglądać nieudany mecz Polska – Grecja.

Ostatniego dnia wędrowaliśmy po Górach Opawskich. Nie weszliśmy na Biskupią Kopę, ale zwiedzaliśmy Cichą Dolinę. Dowiedzieliśmy się dużo o faunie i florze występującej na tym terenie. Po obiedzie wymeldowaliśmy się z pokoi i przyjemnie spędzaliśmy czas na świeżym powietrzu czekając na autokar.

Pełni zadowolenia i dobrego humoru wróciliśmy do Opola.

Dziękujemy naszym opiekunom za wspaniałą wycieczkę.

OPRACOWANIE INFORMACJI: Julia Leśniak z klasy VIb, mgr Agnieszka Melnarowicz
FOTO: mgr Adrian Lewandowski, mgr Agnieszka Melnarowicz

45-061 Opole
ul. Katowicka 35

tel./fax : 77 454 28 85
e-mail: info@psp2.opole.pl

Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celach sesyjnych oraz statystycznych.
Więcej informacji w polityce prywatności.

OCHRONA I PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Realizacja: new4mat.com Sp. z o.o.