Newsletter


Niniejsza strona internetowa szkoły powstała dzięki:

Standard przesyłania informacji na stronę internetową szkoły.

1. Wszystkie informacje (i zdjęcia) przesyłamy tylko i wyłącznie na adres:

adi.lewandowski@tlen.pl

2. Informacje powinny być napisane przy użyciu programu Office WORD® i przy przesyłaniu zamieszczone w załączniku.

3. Nie formatujemy tekstu (!) tzn. żadnych pogrubień lub kursywy, nie justować (nie wyrównywać), nie podkreślać, nie ustawiać interlinii (standardowo powinno być 1.0), nie używać podwójnych spacji.

4. Nie wklejamy zdjęć/obrazków do tekstu tylko umieszczamy oddzielnie w załącznikach.

5. Samodzielnie wybieramy zdjęcia (w dobrej jakości, niepowtarzające się i różniące się od siebie, wszystkie w jednej orientacji: pionowej albo poziomej) / najlepiej nie przekraczając liczby 15 i je numerujemy (zmieniamy nazwę każdego zdjęcia na kolejny numer np. zamiast DCS001 wpisujemy 1, zamiast DCS002 wpisujemy 2, itd.).

6. Nie używamy skrótów (np. zamiast MDK piszemy Młodzieżowy Dom Kultury).

7. Przed przesłaniem należy poprawnie zredagować i sprawdzić tekst pod kątem błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i stylistycznych (pod każdą informacją będzie widniało nazwisko opracowującego dany tekst).

 


 

1. Każda nowa informacja będzie zamieszczona na górze zakładki AKTUALNOŚCI w momencie dodania dla danego miesiąca przez 5 dni (o zamieszczeniu na stronie poinformuje automatyczny mail zwrotny) po czym informacja ta zostanie umieszczona chronologicznie, w zależności kiedy dane wydarzenie miało miejsce.

2. Proszę koniecznie zawsze zamieścić w tekście datę, kiedy dane wyjście/konkurs/wyniki/wydarzenie miało miejsce.

3. Proszę pod tekstem umieścić informację kto ją opracował, kto był opiekunem i kto robił zdjęcia.

 

Przykładowo sformatowany tekst wg powyższych standardów można pobrać z załącznika poniżej (lub pulpitu szkolnego) i na jego bazie zawsze opracowywać informacje.


Administrator:
mgr Adrian Lewandowski


Załączniki:
  



  Ważne informacje

W związku z przenoszeniem strony 2013/2014 do archiwum, informacje na niej zawarte będą stopniowo aktualizowane w najbliższym okresie czasu.


Wykaz podręczników na rok szkolny 2014/2015
dostępny na naszej stronie.

Budżet Obywatelski
- wyremontujmy razem parking naszej szkoły!

 
Podstrony:  1  2  3 


 

 ARCHIWUM STRONY INTERNETOWEJ PSP2           Lata szkolne: 2007/2008 | 2008/2009 | 2009/2010 | 2010/2011 | 2011/2012 | 2012/2013 
 
45-061 Opole
ul. Katowicka 35

tel./fax : 77 454 28 85
e-mail: info@psp2.opole.pl

Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celach sesyjnych oraz statystycznych.
Więcej informacji w polityce prywatności.

 Realizacja: new4mat.com Sp. z o.o.