Subskrypcja
Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać informacje z naszego serwisu.

Relacja słowami uczennicy

10 czerwca 2013r. o godz. 8:00 klasa Vc i uczennica klasy IVc pod opieką p. Katarzyny Calickiej i p. Magdaleny Brosz wyruszyła na wycieczkę do Szklarskiej Poręby. Organizatorem wyjazdu była p. Beata Szulecka (wychowawczyni klasy Vc).

Niestety pogoda nie sprzyjała nam (padał deszcz), ale i tak wszyscy mieliśmy dobry humor. Około godziny 12:10 dotarliśmy do pensjonatu „Orchidea”, którego właścicielem jest pan K. Skrzycki, tato Grzesia – ucznia naszej klasy.

Po zakwaterowaniu zjedliśmy obiad w pobliskiej szkole. Obiad był wyśmienity!

Następnie zaplanowana była wizyta w hucie szkła. Mogliśmy zobaczyć jak pan farbuje szkło, formuje talerze, zwierzęta i kwiaty. Po pokazie wszyscy poszli do sklepiku z wyrobami ze szkła.

Następnie czas spędziliśmy w Chacie Walońskiej. Gospodarz opowiadał nam o Walończykach. Tego dnia p. Calicka, p. Brosz i p. Szulecka zostały mianowane wiedźminami. Później zeszliśmy korytarzem do piwnicy, gdzie „dobrotliwa wiedźma” – pani polonistka została poddana próbie 4 żywiołów, potem zjedliśmy kiełbaski z grilla.

Po powrocie do „Orchidei” czekała na nas pyszna kolacja. O godz. 20:00 zebraliśmy się w jadalni i graliśmy w gry. Po dniu pełnym wrażeń niejeden z nas długo nie mógł zasnąć.

Następnego ranka spakowaliśmy rzeczy, zjedliśmy śniadanie i poszliśmy zobaczyć Wodospad Kamieńczyka i Krucze Skały.

Wróciliśmy do pensjonatu. Po obiedzie zabraliśmy bagaże, podziękowaliśmy panu Skrzyckiemu i wsiedliśmy do autobusu.

Po drodze zatrzymaliśmy się w Karkonoskim Parku Narodowym, aby zobaczyć Wodospad Szklarki.

W Opolu byliśmy o godzinie 18:10. Uczestnicy zadowoleni wrócili do domów.

Agata Książek (Vc)

Ważne
Projekt unijny: "Fascynujący świat nauki i techologii"

Ubezpieczenie NNW w roku szkolnym 2013/2014

Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celach sesyjnych oraz statystycznych. Więcej informacji w polityce prywatności.